Γεννήθηκε στη Γερμανία το 1900, καθώς η μητέρα του ήταν Γερμανίδα. Η χώρα αυτή, καθώς και η Ελβετία, η Γαλλία και η Αυστρία επέδρασαν στην καλλιτεχνική του κατάρτιση και στην ψυχοσύνθεσή του. Σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών Ζυρίχης και τα έργα του θα φέρουν πάντα την ανάλογη κουλτούρα.
Το 1940 ήρθε στην Ελλάδα κι εγκαταστάθηκε στην Αθήνα. Πραγματοποιούσε εξορμήσεις στη Βόρεια Ελλάδα, ώστε να προσλαμβάνει παραστάσεις για τις δημιουργίες του. Χαρακτηριστική είναι η απεικόνιση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης, την οποία φρόντισε να αποκτήσει ο δήμος Αλεξανδρούπολης.
Η τεχνοτροπία που ακολουθούσε ήταν ο εξπρεσιονισμός, που του επέτρεπε να εκφράζει τα συναισθήματά του. Κι επειδή στη ζωή του πέρασε δύσκολες καταστάσεις, η θλίψη είναι το συναίσθημα που αποπνέουν τα έργα του. Τα εξπρεσιονιστικά χρώματα και οι βίαιες παστώδεις πινελιές επιτείνουν το δραματικό χαρακτήρα των έργων του. Ως προς τη θεματολογία, «μια καρέκλα, μια νεκρή φύση, ένα ζευγάρι παπούτσια ή ένα τραπέζι», ήταν γι’ αυτόν προτιμότερα «από μια καλλιπάρεια μαντόνα», καθώς ζωγράφιζε «τον τύπο, την ψυχή, το χαρακτήρα μιας φιγούρας παρά μια μελέτη εκ του φυσικού».
Έζησε στις Η.Π.Α. από το 1960 μέχρι το θάνατό του το 1973. Έργα του παρουσιάστηκαν σε πανελλήνιες εκθέσεις, αλλά και σε αντίστοιχες ατομικές στην Ευρώπη και στην Αμερική.
[Επιμέλεια Μαρία Ωραιοζήλη Κουτσουπια για το ΙΜΕΤ artem.gr]
Το 1940 ήρθε στην Ελλάδα κι εγκαταστάθηκε στην Αθήνα. Πραγματοποιούσε εξορμήσεις στη Βόρεια Ελλάδα, ώστε να προσλαμβάνει παραστάσεις για τις δημιουργίες του. Χαρακτηριστική είναι η απεικόνιση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης, την οποία φρόντισε να αποκτήσει ο δήμος Αλεξανδρούπολης.
Η τεχνοτροπία που ακολουθούσε ήταν ο εξπρεσιονισμός, που του επέτρεπε να εκφράζει τα συναισθήματά του. Κι επειδή στη ζωή του πέρασε δύσκολες καταστάσεις, η θλίψη είναι το συναίσθημα που αποπνέουν τα έργα του. Τα εξπρεσιονιστικά χρώματα και οι βίαιες παστώδεις πινελιές επιτείνουν το δραματικό χαρακτήρα των έργων του. Ως προς τη θεματολογία, «μια καρέκλα, μια νεκρή φύση, ένα ζευγάρι παπούτσια ή ένα τραπέζι», ήταν γι’ αυτόν προτιμότερα «από μια καλλιπάρεια μαντόνα», καθώς ζωγράφιζε «τον τύπο, την ψυχή, το χαρακτήρα μιας φιγούρας παρά μια μελέτη εκ του φυσικού».
Έζησε στις Η.Π.Α. από το 1960 μέχρι το θάνατό του το 1973. Έργα του παρουσιάστηκαν σε πανελλήνιες εκθέσεις, αλλά και σε αντίστοιχες ατομικές στην Ευρώπη και στην Αμερική.
[Επιμέλεια Μαρία Ωραιοζήλη Κουτσουπια για το ΙΜΕΤ artem.gr]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου